Fredag

Jag och Casper vaknade runt 07.30, Lasse hade ju redan åkt till jobbet, vi klev iaf upp och jag gjorde frukost åt Casper och kläde sedan på mig själv å sedan han...
Tog mina tabletter men hoppade över Min frukost.. Tänkte att den äter jag på Barnsången om en timme...:-)
Sen satte vi oss i bilen och pkte iväg till Barnsången för att träffa lita andra mammor och deras barn...
de va att tagsedan nu som jag var där och reaktionerna på mammorna blev ganska många
om hur man mådde å så ...

De kändes så himla kul när alla sa att de verkligen SYNTES att jag gått ner i vikt...
Jösses va glad man blir när man får höra sånt.. de ger en verkligenen Kick... :-)



Här kommer de några bilder från Barnsången

image7 

Sedan så följde vi med min bästa vän Maria hem... :-)
Fikade lite där och åt en Risitrutti....
Casper lekte med ett av hennes barn....

Jag började att må Super dåligt....
Kallsvettades, kände mig skakig och vart jätte yr...
åsså var jag så jävla illamående så jag var tvungen att gå på toa å Kräkas....
Jäklar va jag kände mig dålig...
Sen efteråt så kändes allt mycke bättre......

Vi åkte hem å när vi kom en så var Lasse redan hemma vi hoppade in i våran lilla Lastbil Fort Transit
som Lasse hade lastat med Skrot..... *haha*
Sen åkte vi till Näsviken å lossade de där...

Casper somnade på vägen dit i bilen å vaknade inte äns när Bilen blev lossad.....

image10

 Lasse framför Forden.... :-)


image12



Sen åkte vi hemmåt, stannade til på Pizzerian på hemvägen
för att äta lite....
Jösses va svårt de var för mig att välja....
Tog iaf en Kyckling Rulle med Sallad, tomat, gurka och lök i..... ¨
FRUKTANSVÄRT GOTT... men jag fick bara i mig 5-6 Tuggor...
så Lasse fick äta upp de som blev kvar...... :-)

Såg på Tv lite ikväll å nu sitter jag här och uppdaterar min Blog...
*Kram til ni som läser*

Kommentarer
Postat av: Jennie

Tack det samma, skulle va kul å lite bilder på dig oxå för jag har ju inte sett dig sen träffen sist! Ser verkligen kul ut op barnsången. Önskar vi hade något sånt här oxå! *kram*

2008-02-22 @ 23:50:25
URL: http://selfdiciplin.blogg.se
Postat av: Jennie

Kom på en till sak, har läst att det jätte många som dumpar på risifrutti. Kebabrulle lät inge gott alls * dregel*

2008-02-22 @ 23:51:31
URL: http://selfdiciplin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0