I Umeå

Igår satte jag mig på en långtradare upp till mina föräldrar i Hörnefors, ett samhälle utanför Umeå..
Jag åkte upp sajälv för att få en liten mini semester.

När jag kom upp så var de rätt så mycket snö här... URCH
å jag som inte hade tagit med mig så varma kläder men men... *S*

Satt å pratade med Mamma å Pappa ett tag och dom tyckte att de sytntes att jag hade gått ner i vikt å se gjord emig glad :-)

La mig sedan i ett VARMT BAD och sedan gick jag och la mig somnade 01.20
sedan vaknade jag kl: 09.30 Fan va skönt med sovmorgon *ler*

Sen åt jag frukorst:

1 ½ Skiva frukostbröd med bredbarleverpastej och några skivor gurkor
½ kopp kaffe
4 msk Fil
och ett glas vatten.

Sedan tog jag mig en promenad hem till min syster som bor en bit ifrån
mina föräldrar.. honblev JÄTTE GLAD av att se mig.
hon sa att de syttes otroligt mycke på mig att jag gått ner å då blev jag ännu gladare så klart...

Syrrans barn Ludwig kom å gav mig en stor KRAM ååå va de va kul
Han kramade mig jäte hårt....

Nu sitter jag här och skriver...
medans syrran kokar kaffe...
nu ropar hon att de e klar så jag ska gå å vara lite Social. :-P
Skriver mera sedan

*kram*

Kommentarer
Postat av: sivan

hej hoppas du har det bra i ume
kram sivan

2008-02-29 @ 15:27:21
Postat av: Jennie

Hoppas allt är bra norröver! *kram*

2008-03-02 @ 17:30:45
URL: http://selfdiciplin.blogg.se
Postat av: sivan

dags för lite uppdatering nu halllllllåååååå

2008-03-04 @ 16:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0