Lördag

I går åkte jag och Casper till Söderhamn med Svärmor och hälsade på
Caspers Faster och hans Kusiner...
Vi var där från 11-15 sedan då vi kom hem så åkte jag , Lasse och Casper till VIa och hälsade påStefan och Carola och deras barn i deras stuga...
Alltid lika trevligt att träffa dom....

Då vi kom hem därifrån så Strädade i min gardrob och passade på att Slänga lite
kläder som inte är lönt att laga , fick i hop en hel IKEA SÄCK!!!!1
Sedan kollade jag igenom vilka kläder som jag kan tänka mig att sälja,
sådant som är alldeles FÖR stort...

Vilken känsla det var...

Jag och Lasse skrattade gott åt mina stora kläder som "föll" av miig... :-)

Kommentarer
Postat av: Jennie

För står känslar av att kläderna ramlar av en... vilket lycko rus!! Det har jag då aldrig varit med om tidigare!

2008-02-26 @ 09:05:45
URL: http://selfdiciplin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0