En dag i Stockholm

De här dagen började BRA.. Klev uppp 06.00 Kokade gröt och bredde mackor å kokade Kaffe
sedan ropade jag ner pojkarn.. VI åt frukost och sedan klädde vi på oss och satte oss i bilen och styrde ner mot Stockholm... :- )

De var SKIT VÄDER hela vägen ner..  REGN SNÖ REGN ..

Stannade i Uppsala för att tanka och ge Casper lite mat på MAX.. :-)

image18


image19


Sen så åkte vi vidare ner till Stockholm för att uträtta de som resans mål..... :-)

Åte till Jakobsberg och hälsade på ett par vänner där (som tidigare bott i Hudik)
Stefan Carola Timmie & Rasmus...
Kul att träffa dom igen...
Dom bjöd på Lunch då vi kom Super gott.....

Sedan så skickade vi i väg Lasse & Stefan till           

för att köpa Laminatgolvet som vi skulle ha



Anledningen till att vi åkte hela vägen ner till STHLM för att köpa Laminat golv var för att vi fått Vattenskada i  utbyggnaden och vi ville så gärna ha SAMMA golv som vi hade tidigare ... vi ville även ha samma golv i Köket och då fanns de bara 5 Pkt i Hudiksvall och vi behövde 12 till så då ringde vi ner och bokade dom och tog bilen ner och köpte dom....

Bygg MAx skulle ha 2500 KR i FRAKT om dom skulle ta hem dom.. så de blev biligare att hämta dom själv....


Medans gubbarna var och köpte golvet så åkta jag och Caraola till
med barnen...

Casper och Timmie fick vara på Leklandet medans vi mammor sprang runt och Tittade....
JÖSSES VA STORT DE VAR!!! Oj oj oj oj oj

Hittade iaf denna til Casper som jag ska ha liggandes med backar i.... :-)


image30
Sedan då vi gjort Ikea åkte vi hem till Stefan och Carola och käkade Glass å drack Kaffe.. *GOTT GOTT*
Sen åkte vi hem...

Gå vi kom till Gävle så kom jag på att jag glömt att köpa backar till Hyllan så då åkte vi in på

så jag sprang in och köpte 8 st blåa backar... ...>>>

Sedan åkte vi hem....... han lagomt hem till att se Melodifestivalen

å de vart ju en BRA låt som van ( tycker då jag iaf)

image33


Nu sitter jag här och håller på att skriv ai min dagbok.. Mina pojkar somver sedan länge...
Ska nog gå och sova jag me nu....

*KRAM KRAM*

Kommentarer
Postat av: Jennie

Roligt med en dagsutflykt. SPECIELLT om den innefattar IKEA ;-) *kram*

2008-03-15 @ 23:29:19
URL: http://selfdiciplin.blogg.se
Postat av: Anonym

men varför köpte ni inte golvet på ByggMax i sundsvall?
:-)

2008-03-22 @ 00:57:21
URL: http://anneliehojland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0