Fredag

Jahaja.. var in till Sjukhuset med Casper..
Han har haft sån jäkla hosta i flera dagar nu inte alls nå kul...

Först trodde läkarn at de var Kikhosta men genom at han inte hade feber så  uteslöt han de....

Vi berättade om hans symtom och läkaren beslöt att Casper skulle få Inhalera Astma medicin
å jösses Lillgubben blev JÄTTEPIGG...
efteråt sprang han omkring åå lekte å hojade å skuttade som alltid annars...
så så kom läkaren fram til hatt han ASTMA...


Lasse åkte in igår å skulle hämta ut medicinen man han kunde inte Caspers 2 sista siffror i hans peron numer så då fick han inte hämta ut nån medcin... *Ggggrrrrrrr* Kan man bli irriterad över mindre saker...

Jag vart super sur å ringde till Apoteket å skälllde lite Å åd var som så vanliga å snälla så att en som jobbade där tog med sig hans medicin til Harmånger där hon bor så då åkte jag bara dit å hämta de de...

Dom hade inte allt hemma men  till veckan ska han få sin Atma medicin till det får han flytande Ventolin...
Ja ja de blir nog bra de här...

på Tisdag ska jag ringa HC för att begära att han ska få ta Allergiprover......!!!!!!!

Stackars min lilla "Chabo"

Mamma & Pappa älskar dig......

 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Stackarn! Vet precis hur det är eftersom jag ahr
astma själv. Men tur han blev så pigg på medicinen iallafall. Verkligen super snällt att ta med medicinen dit juh! Kram på er!

2008-03-23 @ 12:45:55
URL: http://selfdiciplin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0