Måndag....

Idag lyckades jag få med in min Svärmor upp till Sundsvall med lite Charm och smicker *hehehhehe* Nää så illa va de nog inte, men jag kunde ju iaf försöka inbilla rer de... *S* Åkte hur som helt så åkte vi upp till Sundsvall och till Rusta det var igenligen meningen att jag BARA skulle köpa en Värmefläkt som vi ska ha under våran utbyggnad pga, vattenskaden som vi fick förra veckan.. men de blev son sagt lite mer.. Dom hade 4 stora lådor med alla verktyg för 10 KR STYCK.. Så jag Shoppade loss verktyg till Gubben min.... *hehe*

Fläkten som jag köpte....

image16

Å sedan allt annat.. :-)

image17

Sedan åkte vi och hämtade Casper på Dagis... :-)

Å nu sitter jag här och skrver medand Casper ligger och kastar sig av och a i sin säng....
Han har vaknat tillå från hela kvällen sedan han gick å la sig kl 19.30 om att det KLIAR
i hans RUMPA... Måste nog ta och ringa till BVC i morgon för athöra om dom kan ha någon
ide´på va de kan vara... Tycker RIKTIGT synd om mill lilla kille just nu...
Han bara gråter och kilar sig hela tiden.. Stackarn.......
man känner sig så HIMLA hjälplös ibland som Mamma....... :-/

Ska nog försöka gå å sova nu, lägger mig nog på en madrass i hans rum i natt
så att jag har nära till Casper ifall han vaknar och är ledsen igen.... :-/

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hoppad det5 har gett med sig i rumpan hans! Kan det kanske vara mask? Det har Thea haft en gång :-O Men har ni haft vattenskada?? Hur gick det? *kram*

2008-03-11 @ 15:25:07
URL: http://selfdiciplin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0