Onsdag - Tänker på dig Hanna...

Hej hopp idag ska jag vara "barnvakt" åt en kompis son- Caspers bästa kompis Rasmus....

Rasmus mamma ligger Nedsövd i Resperator nere i Gävle av okänd anledning...
don tror att de kan ha med luftrörs katarr att göra, men dom är inte riktigt säker....

å SJukhuset är ju inte ett lämpligt ställe för en 5 åring att vara på speciellt inte att se sin mamma
ligga där med en massa slangar runt omkring sig....

Så då lovade jag Micke SJÄLVKLART att Rasmus skulle få komma hit Vad gör man inte för sina vänner???
dom hade gjort presis samma sak o de gälle oss....


Tänker på dig HANNA BLI FRISK!!!!!!
du ska få en Elefant då du kommer hem ... :-)  ( Hanna älskar elefanter)

Urch..  nä nu måste jag gå ner till Casper...
ville bara skriva av mig lite......

// VIKTORIA

Kommentarer
Postat av: Jennie

Fy va hemskt! Hoppas verkligen hon frisknar på sig och får komma hem snart!

2008-03-26 @ 16:31:50
URL: http://selfdiciplin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0