Tisdag...

Jahaja... då har man fått de konstaterat att det ÄR Springmask..... :-(
inge kul... *suck*
Men men de kan ju bli så ibland.....

Slängde i FAMILJENS sängkläder i Tvättmaskinen!!!!
för att påbörja SANERINGEN.... *S*
SKURADE TOALETTEN *Skura skura skura skura*

Var iaf till HälsoCentralen idag och tog en massa prover som sedan ska skickas till
Kirurgmottagningen til min läkare där....
Ska dit på torsdag på Återbesök.....

 Vägde mig: - 1½ KG  Till :-) Så nu står vågen på 133 .... *Weeeeeee*  Totalt - 26 KG

Sen så gick jag på Apoteket och köpte Avmaskningsmedel till
Casper, Lasse & Jag....

De gick inte så br aatt ge Casper hans medicin.. första dosen som jag gjorde iordning SPottade han ut
Rakt över mig... *Gggggggggggrrrrrrrrr*

Sen så blandade jag ut den med Hallonsoda...  de vart ju iaf samma färg...
Men han vägrade...

Tog mina 8 Tabletter jag med UTAN ATT GNÄLLA !!!!!  DUKTIGA JAG
( Ringde ifs till rådgivningen för att höra så att de inte var någon risk Pga. min operation SJäplig som jag har blivit)

Vi följde med Svärmor in till Hudik och handlade fika bröd inför Kvällens Vattennmöte som skulle var ahemma hos Svärföräldrarna...

Casper somnade i bilen  *SKÖÖÖÖÖNNNNT*

Då vi kom hem så fick jag TVINGA i honom medicinen de tod 2½ h..
Balndat med Glass Grin Sura gnäll och en  liten ARG/Förtvivlad men bestämd MAMMA!!!!!

Sen gjorde jag hemmagjorda Raggmunkar *GOTT*
Gick sedan över till Svärföräldrarna för att ha Vattenmöte...
Å de gick väl bra....

Jag blev iaf utvald till att vara Seriterare.....
Tur at de finns rättstavningsprogram på datorerna nuförtiden ....  :-)

Nu ligger Casper och Vänder och vridet på sig igen har nyss smörjt in han med lite IDOMIN SALVA....
hoppas VERKLIGEN att han somnar snart......
Tycker så SYND on honom....


Kommentarer
Postat av: madde

va roligt att se att du även bloggar :)
tråkigt med mask men hoppas avmaskningen blir bra ;)

2008-03-15 @ 01:33:07
URL: http://justmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0