Torsdag , - 3 kg till *glad*


Vaknade 06, gjorde Frukost åt Lasse å mig....
Sedan vaknade Casper 06.30 då fick han frukost sen klädde vi på oss
å Lasse åkte på jobbet...

Jag for med Casper till Dagis... och sedan åkte jag till skolan,
Idag har vi hållit på med Grupparbete hela dagen vilket gick rätt så trögt genom att ingen av oss hade någon insperation.... *suck*

Åkte till Apoteket och hämtade ut Caspers Astmaspray och inhalations hjälpmedel...
De gick väl bra,

Sedan åkte jag hem till Micke Hannas Kille å pratade lite med honom
Han hjälpte mig att sättaihop Caspers Inandnings maskin.. eller va man nu kallar de för...
Allt var som vanlogt med Hanna idag inga förändringar, hon är fortfarande Nedsövd och ligger i Resperator...

HUVA...Fan va jobbigt de hära är.. trodde ALDRIG att man skulle få upplea att ens vän ligger som hon gör...
ÖNSKAR att jag kunde göra nått för henne... Allt är så jävla ORÄTTIST !!! VARFÖR ???
Nu vill jag bara att hon ska bli FRISK så att hon får komma hem till sin familj !!!

Nåja de säg ju att kroppen läker fportare om man söver ner en person och låter som ligga resperator men
jag tycker ändå att det låter så HEMSKT....

Sälla GUD (om du nu verkligen finns) Gör henne Frisk.. hon har redan fått stå ut med så mycke......


 
Var och vägde mig idag ...  - 3 KG till
Nu jäävlar visar vågen 129.8  KG !!!!!!!

SNART - 30 KG  Helt otrolig !!!!!!!!!!

LYCKLIG !!!!!!!!!!!   

Just ja jag glömde nästan att skriva att imorgon kokmmer de att bli en SUPER TREVLIG KVÄLL!!!
Jag ska nämligen på ett Viktop trätt... :-)




Borde kanske gå ner å göra nån middag....
Känner ingen ORK..
eller Hunger...

Orkar inte skriva nå mer nu......


// VIKTORIA



Kommentarer
Postat av: Jennie

Suveränt jobbat!! Ska bli superkul å träffas i möra!!

2008-03-27 @ 21:37:00
URL: http://selfdiciplin.blogg.se
Postat av: Anna Panna

De här sista dagarna har jag åxå haft svårt o känna hunger.....kommer emellanåt =/ jag som har vart hungrig jämt efter att jag började må bra efter infektionen som jag fick efter open......ibland kan jag äta som en häst o ibland som en myra.....det är så knepigt hehe

2008-03-28 @ 09:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0