Helgen som var

Oj mycket har hänt här i helgen Pappa å Mamma kpom på besäök på tordagen bara en snabbis för att dricka lite kaffe inan dom skulle åka hem til Umeå.

Sen åkte jag in til Hudik för att  köpa en  bäddsoffa til Casper...



sedan har jag haft besök av  min sons gudmor Anneli *älskar du*

image78



Vi grillae på kvällen sen så korkade vi upp en flaska vin å gick å satte och å bubblade i bubbelbadkaret å snacka de en massa  minnen.. :-)

På lördagen  kom Jonny & Erika å hälsade på  sedan körde jag Anneli til hennes  killes kamraters stuga i Enånger igen.. Tråkigt at de blen så kort stung men de va iaf SKOJ..

Söndagen var jag å sjöng  i Kyrkan under en väns dotters Konfirmationimage80    image81
        
image82

Sen gick jhag  åhämtade Capser hos vännen där Lasse hade lämnat honom å med mig hade jag glass så de blev glass kalas med alla Caspers vänner
 
image83 image85


















 Sen åkte vi hem




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0