23 Dec...


Igår städade jag  övervåningen å nervåningen.. packade resväskorna å donade på här hemma....

Vi  åkte iväg med Misse till AManda i Gnarp som ska vara Kattvakt...
Sedan  åtvi Pizza å då vi kom hem så La Lasse Casper mednans jag kokade knäck och gjorde Gubbröra
och bakade en Mjuk pepparkaka

Vaknade i morska 06.00 väckte Lasse å hjälpte honom at linda ett knä som han har ont i ...

Sedan  gick jag ner å La i  pannan  ( som Lasse redan startat) 
Sen Packade jag KYL med allat som ska med å ställt ut den på Bron....

RÖKT ÄLG HJÄRTA ( som vi fått av Micke å IDA TACK)
Rökt Rengbåde (  Fått av Svärfar)
Knäck (gjort själv)
Snickers godis ( gjjort själv)
Mammas" juklgodis som blev misslyckad ( Gjort själv)
Gubbrörs ( Gjort själv )
Senap ( Köpt på en Jul loppis)

Idag blir det att ELDA för fulla muggar sedan ska jag å Casper in til Hudik för jag sk til Barnmosrkan å ta prover igen... Får väl se om jag försöker få i Casper nått att äta oxå ..

DÅ vi kommer hem sedan packar vi bilen å inväntar att LASSE ska  komma hem från Jobbet. sen ska han  Duscha å sendan DRAR VI UPP TILL PAPPA... *LÄNGAR*

Hoppas bara att vädret upp blir BRA

Får väl se om jag uppdaterar nått nu under Julhelgen.... :-)
Annar så  GOD JUL PÅ ER !!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0