1 Februari

Igår när vi vaknade skyndade vi oss att äta frukost sdan klädde vi på oss och åkte ner till Söderhamn....

Vi åkte direktr till Lasses syster Elenor och hennes familj....
Nilla hade redan kommit, så de va kul att träffa henne me....
Vi drack Kaffe och sedan åkte vi till Hällåsen och badade.... :-)





Efter badet åkte vi till

 

Å sedan åkte  killarna hem å lekte med barnen medans jag  Elenor och  hennes dotter Emma åkte till
Lindex och  shoppade lite kläder på REA !!!!





            BAMSE JACKA - Casper 69.50 Kr                  VIT SKJORTA - Casper 19.50 Kr




                                                                      KOSTYM BYXOR- Casper 29.90 KR                                                  


SVART JACKA- till mig... 49.50 KR                               FIN BYXOR - Till Mig 49.50 KR



              Efter shoppandet åkte vi hem till Lasses syster och drack kaffe....
         då klockan var runt 18.00  åkte vi hem...
Troddeatt Casper skulle somna i Bilen på vägen hem men de gjorde han ju inte...

                    Då vi kom till hudik svängde vi in på Pizza huset och delade på EN Pizza...
Sen åkte vi hem  åkollade på Körslage,,,,
Å RÄTT KÖR VANN!!! (enligt mig)
Casper gick upp å la sig själv runt 20.15
Blev faktiskt FÖRVÅNAD över att han gick själv...
tror ALDRIG att de har hänt *hahhha*

Själv gick jag å la mig efter att jag kollat lite på Datorn...
Idag ska vi  "fira"  Lasse lite..  Manne å Maria å barnen kommer
så ag ska gå ner å göra tårta nu.. :-)

Ha de bra

// VIKTORIA
 
                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0