Trots..grin..gnäll..

Jag har funderat länge på de här med Trots...
HJÄLP.. 
jag blir nog snart TOKIG...
I natt vaknade Casper  runt  02.30 och ville gå ner å se åp TV...
Först försökte jag förlöar att de INTE finna någon BARN KANAL  kl 02.30
Men tror ni de hjälpte ..????
NÄääää  då vart de ännu mer grin å gnäll....
då fick man höra att man var en DUM MAMMA .....

Hur som helst så grinade han å skrek en bra stund.. 
att han vill gå ner.... Då vänder jag mig om säger bara  GLÖM DE NU SKA JAG SOVA....
Åsså vänder jag mig om..  å där  ligger pojken mellan oss och gråter.....
SNÄLL MAMMA MAN ÄR VA ????

hur som helst så somnade han till till slut....

Ja jag säger då de...

Barn.....



Sen i morse då jag vaknade så vaknar casper till....
å vet ni vad han säger..... gull ungen min

- Mamma förlåt att jag var så ARG i natt men jag ville ju verjkligen SE på Barn TV...
  å  du mamma vet du vad......
Jag älskar dig.... nu ska jag sova mera..... go natt... PUSS



Jag kryper tillbax ner i sängen å lägger mig å kramar om honom...

Åååå VA JAG ÄLSKAR HONOM 

FAST ATT HAN IBLAND ÄR 

Trotsig
Arg
Gring
 Gnällig
 Jobbig
Besvälig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0