Umeå- Sjukhus- Mamma

Ja då var man uppe i Umeå igen....
Åkte buss upp igår, min bror hämtade mig på busstationen i umeå
och sedan åkte vi upp till mamma på Sjukhuset.....
Pappa var där och vi pratade en stund, sedan så åkte Pappa hem...
Jag och Hampus stannade hos Mamma, efter en stund åkte min bror hem men jag stannade kvar hos
mamma på sjukhuset......

Kvällen blev  lång men jag kände att Mamma var glad att jag var där med henne.....
Vi pratade inte så mycket med varandra, det lixom behövdes inte.....
Jag satt och höll i mammas hand nästan hela kvällen och natten, så fort jag tog bort min hand från
hennes så knackade hon med naglarna på bordet för att visa att hon ville att jag skulle hålla i hennes hand....

Sitter på Sjukhuset och håller Mammas hand


 


Jag satt med mamma till runt kl 02.30 sedan gick jag och la mig och sov i Anhörighetsrummet.... 
Sov till 07.. sedan gick jag och satt mig hos mamma igen...
runt kl:12 kom Syrran vi satt och pratade med Mamma en stund sedan åkte hon hem
och jag var ensammens med mamma igen.,....
Pappa kom runt 16.30 strax efter kom Hampus och Mia...
Vi satt alla och pratade sedan åkte Hampus och Mia hem och jag åkte till Syrran....

Jag ska sova här i natt.... :-)
Har ju 2 sängar här att välja på syrrans tjejers...
Imorgon åker jag och syrran in till Mamma igen så att Pappa får vila lite....
Nu ska vi kolla på tv, sedan ska vi ta oss en promenad...
ska bli skönt att komma ut och gå lite....

Skriver mer sedan någon dag

*KRAM*

VIKTORIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0