30 jan-09

idag  va de tänkt at jag skulle på 1 års Återbesök till min kirurgläkare
i Hudik idag på sjukhuset.. Vincent..
men han hade tydligen fått  in ett akut ärende som han var tvungen att ta.. de va visst nån operation
så då skule jag bli kallad någon annan dag....

*SUCK* Å här har man piffat upp sig för att se extra fräch ut *hahhahha*
men dagen blev ju inte förstörd för de....

Jag skulle ju träffa dietisten Anette`oxå ... Åkte iaf in till stan å träffadde henne...
hon blev ganska paff då hon såg mig.. tyckte att de hade blivit en jätte SOR skillnad på mig
å ho sa väl att jag såg  ut att må BRA... å Visst GÖR JAG de.. jag  mår TOPPEN !!!!!

Sen  SPRANG jag genom kulverten  över til Kirurgen ...
Lämnade några nytagna kort på mig till en sköterska där.. som inte alls kände igen mig men då jag presenterade mig så höll hon att tappa hakan *skrattar* hon skulle iaf ge  korten till  Vincent..så att han iaf kunde få se mg på kort... :-)

Sen så  gick jag å hälsade på JENNIE å lillan uppe på Kirurgen...
Å Håll i er JÖSSES VA SÖÖÖÖÖÖT LITEN TJEJ
(nästan så man blev sugen på en till)
Jaaaa.. bara nästan......

Funderade ett tag på om jag skulle sno henne.. ...*hihi*
men Pappan till den lilla tösen ville nog inte de..  Nää å de ville nog  inte Jennie heller för den delen.....

Köpte två små klädesplagg till lilla Inez
2 st Boddy
2st byxor

Åsså 3 små Prinsess sago böcker till Storasyster Thea

SUPER KUL ATT TRÄFFA ER... !!!
KRYA PÅ DIG NU VÄNNEN

Här e nåra små bilden..  från besöket.. :-)

bäbis  bäbis



:-)


Sen gick jag ner på stan  å köpte en Skjorta till Lasse..
för han fyller ju 34 år i dag  GRATTIS TIL HAN
Åkte å köpte 10 Rosor oxå

Sen åke jag å Besiktade BILEN...
2st 2:or
så vi får besikta om den.....

Sen när jag kom hem så han jag bara komma hem så kom
Lasses brost Tanta med blommer till Lasse.
Å sen kom hans Faster å morbror med Paket......
Ett Pkt bitsocker å en lott...
Lasses föräldrar kom dom me med Tårta.. :-)

Har sett på lite TV ikväll och pratde med MAMMA
Hon lät JÄTTE PIG.... :-)

Nu ska jag gå å sova för i morgon ska vi åka till SÖDERHAMN
där ska vi träffa Lasses syster+ familj
SKa täffa Nilla oxå som e kompis med Lasses syrra
 som jag lärt känna oxå som gjort en Op imorgonm så de ska bli jätte kul de oxå !!

Sen ska vi åka til Tallåsen å bada
de ska bli SUPER KUL


Slänger in ett nytaget kort på mig själv 

Kram på er å GO NATT
Jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0