Ett nytt år

Ja så var 2008 slut och  ett nytt år har  börjar.. 2009...
undra va som kommer att  hända dett år då måntro???

Jag tänkte ta och sammanfatta året som var...


* 14 Jan- 08
Jag börjar förberedelsen inför min Operation 2 veckor med Flyt..
                     Dessa två veckor var Fruktansvärt TUFF.. men värt varenda dag...

* 28 Januari- 08  Jag gör min GBP - magsäcksförminskning
..  Vilken GREJ !!!!
 
* 17 juni -08 Blev jag  ÄNTLIGEN Färdig utbildad UNDESKÖTERSKA

* 27 juli-08  6 månader efter operation och har gått ner 48 KG

* 5-13 sep-08  Resan till Turkiet - Kemer (Ett minne för livet...)


Sen har det hänt mycke annat oxå....

Det har hänt saker som varit Ortoligt roligt... :-)

Sen så har det hänt saker  som inte alls inte varit så roligt å som fortfarande inte heller e så kul....
Min mamma har blivit Sjuk...  hon har fått KOL..
hon har Syrgas... 24h/dygn hela rubbet så Ja de e inge vidare.....
Önskar verkligen att jag inte bodde 30  mil bort....... så att man kunde vara hemma och hjälpa till !!!!


Nu har det snart gått 1 år sedanmin  operation  och jag är -58 KG  mindre....
känner mig som en helt annan männska...... de e  SUPER helt  underbart.. helt  OTROLIGT!!!!!

SÅ ja  va kan jag säga mer än att änska alla mina läsare en GOD FORTSÄTTNING-...

 *KRAM*



Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Härligt 2008 :D Hoppas 2009 blir minst lika bra för dig! :) Du har varit så duktig, hoppas du kan hålla vikten med :) inte lätt ju!



Jobbigt att din mamma ligger och är sjuk :(



kram

2009-01-12 @ 16:03:15
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0