Fredag 16/1

                                     
Vaknade tidig tog mig en dusch kläde på mig och gick ner å åt frukost med pappa
Sedan  åkte vi in till mamma på sjukhuset.. 
hon blev jätteglad då vi kom..
men de var ändå  mycket jobbigt at vara där uppe hos henne...
bara för att jag skulle åka hem...
URCH...
jag VILL VERKLIGEN vara där uppe
men jag måste ju hem nu....

tog  iaf ett kort på mig innan jag  åkte...
jag



Urch va de va jobbigt att åka ifrån Umeå...
Speciellt innan jag gick från Mamma
försökte att inte gråta...
men  de gick inge vidare...
för Mamma började gråta å då började jag  me...

Resan hem gick iaf bra.. tog ett kort på mig själv i bussen...
Jag i bussen


Var hemma 17.20



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0