Tisdag 20/1

Igår var det inte alls någon bra dag  för Mamma
hennes  värden hade gått ner igen...
Fick ha på sig  PEE-Pap masken hela dagen...
FAN ....
JOBBIGT....
Tänker på MAMMA HELA TIDEN...
Va fakriskt skönt att  åka och jobba i går. så att jag fick något annat att tänka på....


Idag då jag åLasse lämnat Casper på dagis åkte vi in till stan
för att läman hans sjuskintyg till Försäkringskassan..

Passade på att köpa några små pakettill Casper och köpa de
 sista inför hans  barnkalas som han ska ha på söndag..

Kollade lite på Kläder men jag hittade inget snyggt..

Köpte mig iaf nya Skor på ½ priset... :- )

Lasse hittade en snygg ljustake på 70% Rea så vi  köpte den oxå

Orkar inte  lägga in några kort på dom....


När vi  hämtat Casper på dagis  så var jag å han  sedan ute hemma å gjorde en snögubbe.. :-)

SNögubbe


Avslutar med detta  Härliga kort

Snögubbe




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan Hoppsan ^^

Nyss hem kommen från jobbet här o ska ta o lägga upp lite bilder i kväll nu innan jag går i säng lovar



Tack För Senast :D



Kram Jessica

2009-01-27 @ 23:17:41
URL: http://penntrollet.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0