Torsdag 15/1

Ja så gick ännu en dag uppe i Umeå...
började dagem med att åka till min gamla fotograf för att
ta nya kort till körkortet...
måste verkligen förnya mitt körkort..
de e ju så många som hela tiden påpekar att jag inte e jag på mitt körkort..
så de e vällika bra att fixa de nu då....

Sedan åkte jag å syrran till stan
jag stannade hos min bror och sedan gick vi in til stan..
stannde på Tegsbron å tog lite kort....

Tegsbron

                                                   


  Min bror               Jag
















Sedan då vi kom till stan så passade jag på att leka turist..
dvs. att ta kort inne i stan lite...
*haha*



hjärta     Hjärta


Sedan gick vi till Mecka och träffade Syrran
å sedan åkte vi  upp til Mamma på sjukhuset..

Senare körde jag och syster hem  min bror och vi
åkte sedan  och hämtade Syrrans  yngsta på dagiset i Hörnefors....

Dagis

Sen köde jag hem dom dom för att sedan hämta pappa...
vi skulle äta middag hos syrran och fira hennes födelsedag

Födelsedag


Sedan åkte jag och Pappa in till Mamma på sjukhuset igen
Mamam var jätte pigg... *LER*
Drack kaffe och  åt upp Tårtbiten som  Vi syskon hade med oss
tidigare idag köpt från MECKA...

NUS

Tog  inga kort på Mamma ikväll..
men jag tog iaf ett på Pappa....

Pappa

Sedan sa vi hej då till mamma och åke hem till min bror
Knäpte ett kort på mig och pappa



Jag och pappa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0