Umeå- mamma- sjukhus


Förra veckan var jag upp till Umeå för att hälsa på min mamma
på sjukhuset....
 här kommer lite uppdateringar
från mina dagar där uppe...



ONSDAG 14/1

Började dagen men att ställa mig på vågen innan vi åkte in till Mamma på sjukhuset
TÄNK....  99.4
UNDER 100
Exakt 1 år sedan jag började med flytet inför min operation
de känns  hur  härligt som helst !!!!!!

BILDBEVISET !!!!!!!
VÅG

Efter vägningen så åkte jag å hämtade min syster.
 vi åkte sedan  och  plockade upp min bror.
sen så åkte vi alla 3 upp till Sjukhuset för attt hälsa på Mamma,,,,

Sjukhus

Mamma satt iaf upp då vi kom...  Härligt att se...
trode verkligen att man inte skulle få se henne nå mer..
men de kändes så SKÖNT att se henne å få krama om henne

Mamma

Här sitter min Syster, Mamma & min bror och pratar
 
Syster, Mamma & Bror

 står upp vid fönstret och tttar på en Helikopter...
Tänk fan va SKÖNT att se......

kollar på Helikopter

Helikoptern som mamma stod å kollade på ... :-)

Helikopter

Passade på att ta ett kort på jag och min bror

Jag  och  min bror



                                                   Sedan  efter vi varit där uppe så körde jag  mina syskon hem
                                                     åsså åkte jag  å hämtade Pappa för att åka in till Sjukhuset igen
                                                                 å hälsa på MAMMA.. Skönt att vara där igen..

          Nus  på kvällen

MAMMA & PAPPA
*PUSS*
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0