Fredag 22 maj


Vi åkte upp till Pappa i Hörnefors....

Förtsa stoppeb blev vid Höga kusten bron....
Där Passade Casper på att leka lite..


Höga kusten


Höga kusten bron  Höga kusten

  
  Höga kusten


Höga kusten

När vi kom fam till Pappa  fick äntligen träffa min Moster Anita!!!!!

moster Jag & Moster

Moster visar uppp kort på Mamma då hon var liten och på min Biologiska Mormor & Morfar....
Fick veta att mamma var Adopterad då jag var upp sist till Pappa....
Varken jag eller mina syskon visste om detta....
men nu vet  vi..  jag har fått en  MOSTER (Anita) och en till KUSIN (Agneta) och dom bor i GÄVLE !!!!
Känns lite overkligt på nå vis men sammtidigt  KUL !!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0