24/4-2010

Haft en helt SUPER bra dag idag.. 
Dagen började med att Maria å Amanda kom å vi åkte till Gnarp på SÄCKEN....
Hittade lite kläder åt lillan å en skjorta åt Casper..

men bäst ut av allt...... jag hittad ett

DOCKSKÅP
75 :-
Rena fyndet

 

Så nu ska jag  fixa till det åt min lilla TÖS så att hon får det då hon blir större....

Vi har iaf varit ute HELA dagen å rensat på
gården eldat pinnar å GRILLAT.. :-)

Så så HÄR GLAD var CECILIA....



å så här trött blir man efter man varit utomhus en hel dag...



Åsså tänder jag et Ljus för MAMMA
för idag är det
1 år och 2 månader sedan hon somnade in...
Asså ibland så kan jag inte fatta att tiden går så ORTOLIGT FORT...



Tänk om MAMMA ändå hade fått se Lilla Cecilia..
Åååååååå.... Mamma VARFÖR .. varför varför...
Jag saknar dig så Mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0