25/4

Dagen började väl som vanligt..
vaknade av att Casper la armarna om mig och sa ..
GOD MORGON MAMMA....... :-)
Underbart att vakna så....

Sen gick vi ner gjorde frukost å sedan ringde Caspers kompis Maritin ochvile komma å Leka..
Å de e ju klart att han fick det..

Maritn kom pojkarne lekte ute medans jag å Cecilia var inne..
sen gick vi ut, tog med oss pojkarna å åkte å handlade på ICA..

Då vi kom tillbax gjorde jag  Potatismos och Köttbullar...
efter Lunch gick pojkarna ut å lekte igen..

Sen åkte vi hem till marin å jag drack kaffe med Hans föräldrar å sedan pratade vi
lite å jag å Casper åkte hem å började Grilla..

Har hängt 4 maskiner tvätt UTE IDAG !!

Sedan elndade jag så jag å Casper kunde ta oss
ett VARMT å Härligt bad nere i källaren..

Cecilia låg i vagnen å son medans..
sen så gick vi å såg på Tv..
Casper somnade i soffan..
å jag fortastte att se på Tv..
Hade tänkt att gå å sova men jag kom på att jag måste kolla
lite på Nätet innan jag går å lägger mig...

Imorgon ska jag ni till STAN...
GOD NATT
___________________________________________________________



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0