26/4

Jaha ja.. en ny dag har gått..
Jag börjar ju att bli riktigt DUKTIG på de här med att skriva i min blogg.. :-)
Tänkte försöka att skriva lite oftare nu..
visst e jag duktig!!!!
Ja jag skrev att jag skulle försöka..
fast jag vet ju  inte hur många som läser mina nertryckta rader...
Kanske sitter jag här å bara skriver för mig själv...
men va kvittar väl de...
*S*

Idag var jag iväg med Casper på dagis..
sedan åke jag in till stan (Hudiksvall)
Pasade på att stanna till hos P-O & Christine och lilla Nathalie ..
fick mig en kopp kaffe och ett trevligt samtal...

Här är ett kort på Två super söta jäntor.. :-)




Nu till LITE helt kanske OINTRESSANT VETANDE... *S*
Jag var iaf in en snabbis till Barnmoskan satte in en Koppar Spiral


för att se till att de INTE kommer nå fler bäbisar i Sundins kåken..
2 Räcker... *LER*

Sedan åkte jag å hämtade Casper å Dagis 
tog bilen över vägen till A-K 
fick mig en kopp kaffe å Casper fick leka...

Sedan hen Fixade iordning lika Mat
å sen åkte jag, Casper å Cecilia till familjen Lindell å hälsade på ...
Jag fick en kopp kaffe där oxå..  TÄNK VA JAG HAR TUR... :-)
Hämtade mitt Smink som jag bestälde på Smink partyt hos Fru Lindell...

Casper lekte med Melwin och Winncent..
Å ja jag säger de de e som små akrobater de där bustrollen...
*haha*
Jaja..  deras pappa visade upp sina konster han med..
synd att jag INTE knäppe kort för de hade nog varit kul att se 

Fast jag Knäppte iaf ett kort på Lindells minstingen Ludde som
kramar Lilla Cecilia..  han tycker nog att hon är sött...




Då jag kom hem tog jag in tvätten...
Letade efter Casper ( som hade Gått hem till FARMOR)
Visst de e JÄTTE BRA att ha farmor när men IBLAND ÄR DE INTE DE...
Speciellt inte om barnet (casper) kommer på kl 19.15
att han ska gå till farmor och se på TV fast att mamman 
snällt bad honom gå in å klä på sig sin Pyjams så att mamman
sedan kan komma in å servera kvällsfika ...

Fast han kom ju hem nästan direkt då mamma ringde å
skällde liiite på han....:-)
han fick iaf sin macka då han kom hem
sedan blev det tanborstning
och en MYCKET liten och KORT
saga sen blev det GODNATT Å SOV GOTT DIREKT...
20.15 sov han som en STOCK !!!




Ja sen så hände det väl inte så mycket mera .. jo jag åt lite kvälls fika jame.. 
En Appelsin och 3 Kivin. å ett glas vatten...
Å nu ska jag gå å sova...
Imorgon sa jag till BERGSJÖ på Små barnsmusiken å sjunga med Cecilia..
Sen då Casper slutar dagis så ska vi vänta på att
Lasse kommer hem så att vi alla kan åka in till STAN å uträtta lite ärenden..
Casper ska KANSKE få gå på MULLE MECK..

God natt....


Kommentarer
Postat av: Jennie

Men jag läser då minsann =)

2010-04-26 @ 23:59:03
URL: http://selfdiciplin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0