27/4

Vaknade gjorde frukost..
ringde Marie åkte med Casper på dagis...

Casper Gav  en dagis fröken som skulle sluta ett brev där han
skrivit han han kommer tat sakna henne och  ett armbad som han gjort...
Här är en TÅRTA som dom på dagis hade köpt in för att tacka henne
för tiden som hon varit hos dom...

sedan åkte jag och Cecilia  hem till Marie.. 
å sen iväg till baby barnsången med våra jäntor... :-)


Vid 12 åkte vi hem til Jättendal..  Maria kom å hälsade på
hon ville ju så klart pussa på hennes GUD DOTTER.. :-)
Hjälpte henne att Scanna in lite kort å lägga in dom på Facebook..

Sedan kom lasse hem så åkte  vi in till stan Lasse
släpte av mig å barnen på Mulle Mecka så
Casper fick leka medans Lasse uträttade lite ärenden,,,

 




Sedan blev det TANDLÄKAR BESÖK för både mig å CASPER
han fick beröm för at han hade så fina tänder å athan borstade så BRA !!!

Han har nu tappat 2 tänder.. 
en har vuxit upp helt å en på väg upp 4 st var lösa

Sen åkte vi hem.....

Casper fik en kvällsmacka..

sen blev det tanborstning och Pyjamas påklädning..

Sen läste jag en saga å han somnade nästan direkt efteråt..

HELT UTAN GNÄLL Å KRÅNGEL !!!

20:15

SNACKA OM SKÖNT !!!!!!!!

Nu ska jag gå ner å se på TV

Tack å hej....

*KRAM från MIG*

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0