28/4

Lasse blev hemma idg  Förkyld..  hostig dom bara den... :-(
Åkte med Casper på Dagis så Lasse var hemma med Cecilial.
då jag  om hem hade do tagit en promenad till Lasses Pappa å mamma Lasse
behövde få lite frisk luft..
Jag  Började att städa lite.. Dammsög å skura golv....
Hade hellre åt å  hälsat på nån men men..
man måste ju tydligen städa oxå....
Sen kom lasse hem la sog å vilade
efter en stund ringde Svärmor å ville bjuda på Kaffe å Muffins.. 
SÄLKLART sa jag å tog på lillan å gick  över..

Sedan va de dax för att hämta casper.. 
så Cecilia fick va hos Farmor medans jag  hämtade honom...

Sen åkte familjen sundin upp på Mackn å åt lite  GOTT...
(mamman orkade inte laga mat idag... )

Å nu sitter jag hr ska väl gå ner å plocka lite på bänkarna..
STÄDA med andra ord  HUVA va TRÅKIGT...
Kanske bakar nå gott oxå... :-)

snart e de VALBOR..  får väl se vad man hittart på.......

Hej svejs....

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul när du skriver:):):):):):)

2010-04-29 @ 06:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0