Värkar och en ortolig saknad....

Vet inte HUR jag ska börja...

Imorgon har jag BF...  sitter här framför dator och har lite värkar....
snart vill nog den lille/lilla komma ut..



JAG v. 40

Kommer att kännas så himla konstigt nu när detta lilla barn kommer till världen...
Han/hon kommer ju Ifs oxå ha en mormor men inte på samma sätt som Casper...

Har gjort ett minnesalbum med kort i på Mamma till Casper
som han kan visa för sin Lillasyster/lillebror

ALLT känns så JOBBIT nu..............

Önskar att min Mamma fanns här hos mig
saknar henne så mycket..


Kommentarer
Postat av: Ingrid Essner

Hej Viktoria!

Det är ett tag sedan vi träffaders vid Gävle Järnvägsmuseeum.

Tänker ofta på dig och din familj.

Vilken fin ide att göra ett minnesalbum över mormor.

Det var ju mest på telefon som Marianne och jag pratade med varandra, och det är något jag saknar jättemycket. Hon började alltid sina samtal med, "Hej,det är Marianne". Bara att höra hennes glada röst gjorde att man blev glad.

Jag saknar henne jättemycket.

Lycka till med den nya babyn.

Mammas barndomskamrat Ingrid



2010-02-12 @ 10:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0