Onsdag 6 jan - GRAVIDITETS SJUKAN ???

GRAVIDITETS SJUKA ???

Eller ??

Tvättat å Hänger.. Viker å lägger i lådor...

Idag har jag hagt en till TVÄTT DAG....

Maria å alla barnen  kom i morse efter att vi  nyss vaknat
Kokade kaffe å tog ftam fika så jag passade på att äta frukost...
Manne var i garaget å fixade med deras bil tillsammans med Lasse..
Barnen lekte snällt som vanligt...

sedan då dom for så Ringde Lasses mamam å bjöd över oss på middag...
Spagetti å Skinka  GOTT...  å dessutom slapp jag  ju göra mat själv....:-)
Tog hem innehållet till barnvagen å tvättade upp de sedan då jag kom hem
så allt e rent å fint...

Barnvagnen

LASSE funderar på om jag har fått nån TVÄTT MANI
genom att Tvättmaskinen aldrig får vila...

Tvättmaskinen....

jooora den vilar på Natten...
men den e Laddad å programmerad
så att den är färdig tvättt tills att man kliver upp på morgonen så att
jag kan hänga tvätten de första jag gör ......
Hummmm...

ÄR det så här att ha GRAVIDITETS SJUKA ???

Har packat i ordning lit kläder som jag tänkte ta med till BB
sådant som jag köpt nytt till den lilla/lille..
men de e ju så svårt att veta va man ska ta med för kläder...
har i af börjat att packa lite.. :-)

bäbis kläder

:-)

Imorgom ska vi  på Special mödrarvården på Ultraljud..
då får vi se våran lilla/lille igen..



hoppas att han/hon har vänt sig å ligger rätt å att den växer som den SKA...

Kommentarer
Postat av: sivan

ja snart får Melvin en tremänning :):):):):)

2010-01-07 @ 12:04:27
Postat av: Annica

Nä inte gravsjuka men det låter som om du "boar" in dig och babyn.

2010-01-08 @ 13:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0