18 Mars

Tänk va tiden går FORT..

Igår blev Lilla Cecilia 1 månad.. å hon växer å blir allt större...


Casper är så duktig och hjälpsam med sin lillasyster..
han stoppar in nappen i hennes mun  om hon tappar den..
sitter och håller henne i handen å sjunger för henne...


Igår hade Casper Skidtävling på Dagis Lilla Vasaloppet..  han var så duktig  åkte 3 varv... :-)





Å här är De dukiga lilla Skidåkaren !!!!

Mammas stora å duktiga kille !!!!!
Igår så visade han henne ALLA sina BLIXTEN BILAR och berättade för henne vad alla hette..
Ha ha ha...  han e för härlig...  som om hon skulle förstå....

______________________________________________________________________________________

Fick besök ikväll va Hela Familjen Backlund..  TREVLIGT !!!
________________________________________________________________


Imorgon ska jag fösra på Barnsången med Casper och Cecilia
sedan ska jag åka till Bergsjö och  hälsa på Lasses Kusin, hon är å hälsar på sin mamma som bor där
ska passa på att gå in på Systemet å köpa mig en Flaska ALKOHOLFRI VIN till LÖRDAGENS FESTLIGHETER
hemma hos Johanna.. ska bli SUPER KUL !!!!!!!!!

sedan på kvääken runt 17.30 ska jag till Harmånger

med kläder för att lämna in på Klädbytardagen

Lägger in en liten REKLAM BILD .... :-)



Näää om man skulle gå å sova....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0