2010-03-10

Idag blir lilla Cecilia 3 veckor tänk va tiden går FORT..
Vi var till BVC osh vägde och mätte idag...
Nu väger lillan 4060g och är 52.5 cm lång...




Jag  kunde inte heller låtabli att ställa mig på vågen å jag säger då de

JYPPIE olala lalal..  Ta da.....  

så nu ska jag bara fortsätta att KÄMPA KÄMPA KÄMPA...
de känns så himla KUL... YES....
- 3 KG  TILL Helt ortoligt !!!!
Men jag vill nog ner Liiiiiiite till......



Nu tror ni SÄKERT att jag har blivit  FIXERAD av att jag vill gå ner ÄNNU MERA men så är det INTE
men de är bara så att jag har Haft ett mål att komma till en viss VIKT...
eller en viss stolek på kläder.. SNART är jag där... men de är fortfarande några kilon kvar...
men FÖR MIG skulle de kännas som en ENORM VINST...
Från att ha VÄGD... håll ier 158 KG!!!!! till att komma ner till de MÅL som jag SÄLV  vill  komma ner till
de skulle vara för mig som att villa 1 miljon på lotto elelr nå sådant.....

men snart är jag där....... å jag känner bara enorm LYCKA !!!!!!!


Sedan idag har jag och Casper hjälpts åt att köra in 6 kärror med Ved...Han var så duktig Casper....


 

Nää nu ska jag nog gå ner å se vad man ska hitta på att göra till Middag ikväll

 

*KRAM KRAM*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0