10 Maj

Asså jag säger bara det haft en SUPER rolig dag idag !!!

Lämnade Casper på dagis sen drack jag  kaffe hos Anna-Karin..

Magdalena kom oxå dit å hade med sig SUPERFINA 
kläder till  Lilla Cecilia.. bamse klänning + boddy
tröja och  sockar... Tack Tack..


Sen åke jag hem vid 12 kom  Ullis å fikade vi satt å surrade sedan
åkte hon hem å då kom Johanna å Rasmus på besök  Jätte kul..

Ringde å pratade med världens bästa Maria...


Sen kom Lasse hem  jag gjorde pannerad fisk å kokt potatis som vi åt
sen åkte vi hem till Robbin å Ullis..

å tro det eller EJ..

Jag har RIDIT ikväll första gången sedan gymnasiet..

Hur kul som helst.. 
Galoperade en liten sväng med..

det blev både en skräck och skratt upplevelse.. 

ser frammemot  nästa lektion  på Häst ryggen.... !!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du måste ta en lektion i stavning. Vilka ord som ska sitta ihop och inte. Sluta blanda stora och små bokstäver i samma mening. Använd dig av , så du tar en paus mellan meningarna, annars låter det bara konstigt. Är man osäker så finns det rättstavningsverktyg som man kan lägga in. Vill inget illa men dina inlägg ser inte bra ut.

2010-05-10 @ 21:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0