24 Maj...

Oj oj oj nu var de länge sedan jag skrev här dax att uppdatera lite nu...
lovar att jag ska försöka att skärpa mig å skriva oftare...

Idag är det 1 år å 3 månader sedan mamma somnade in...
Saknar henne så himla mycket...


ibland kan jag komma på att jag bara MÅSTE
ringa och berätta något för henne så som när Cecilia VÄNDE
på sig från mage till rygg här om dagen..
det e ju en sån där grej som man vill berätta ,
men då kommer jag på att Mamma inte finns...

Fan..  nu sitter jag här å Gråter oxå... saknar mamma så HIMLA mycket.....

Va mer ha hänt.. ??
Jo i Lördags va de 1 år sedan
Jag träffade min Moster för första gången .. :-)


I lördag så var de oxå 1 år sedan Grannas lilla son
drunknade... :-(
Jag å Lasse gick över med 3 vita Rosor och en liten liten nalle
med ett kort där jag skrev att vi tänkte på dom..
man vet lixom inte riktigt vad man ska skriva...
tror iaf att dom uppskattade att vi kom..


I Söndags så var de 1 år sedan mammas urnsättning...


tiden går så fort....

Idag var vi till Ögon med Casper..  NYA GLASSÖGON blir et till honom
så vi var till Synsam å han fick välja ut ett par som han tyckte va snygga...

Tog inga kort på sjukhuset förutom ett gullligt kort på Cecilia ibärselen
tillsammans med Lasse..


sedan åkte vi hem..
här är ett litet kort på våran lilla söta Cecilia..



då vi kom hem satte vi  upp våran Pool som vi var å köpte igår i sundsvall..



Ååå Självklart så var ju Casper bara TVUNGEN att prov bada !!!



Jamen då va de väl klart då....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0