Om anonyma inlägg i en blogg......

Asså finns de värre än Anonyma inlägg i ens blogg ??????


Anonym om 10 Maj:
Du måste ta en lektion i stavning. Vilka ord som ska sitta ihop och inte. Sluta blanda stora och små bokstäver i samma mening. Använd dig av , så du tar en paus mellan meningarna, annars låter det bara konstigt. Är man osäker så finns det rättstavningsverktyg som man kan lägga in. Vill inget illa men dina inlägg ser inte bra ut.




Jamen TACK du ANONYMA för ditt inlägg..


Om jag blandar STORA och små bokstäver är ju min sak.
jag kanske VILL skiva så här och BLANDA in STORA boktäver mitt i texten..

sen om man stavar lite fel. väl gör det????
Tror nog ändå att de som läser min blogg förstår vad jag menar...
stava fel, det kan väl ALLA göra ibland...

VVisst  nog kan jag ta en lektion i stavning eller lägga in ett program som
rättstavar.. men  VARFÖR skulle jag det ????

Kan ju medela att detta kan bero på att jag har en liten släng av dyslexi...

och om allt detta stör dig å ser så KONSTIGT
ut så SLUTA följ min blogg då !!!!


Kommentarer
Postat av: josefin

HAHAHAHA så jävla ovärd komentar! hahhaha patetisk!

SAKNAR DIG! :) hälsa mina favoriter!

2010-05-20 @ 22:02:08
URL: http://jjosefinss.blogg.se/
Postat av: Annelie

Men sååå fruktansvärt pinsamt att det finns människor som skriver såna anonyma inlägg... =(

Alla skriver hur de vill på sin blogg!!!

Ha en trevlig helg, och grattis till sessan!

//Annelie

2010-05-21 @ 20:52:53
URL: http://anneliehojland.blogg.se/
Postat av: Anna

Åååh det liksom bara fattades ett sånt där jävla ord såsom MEN LILLA GUMMAN åxå då hade den kommentaren vart klockren + att jag då hade totalt idiotförklara den där stackars anonyma människan! Att ens bry sej hur folk stavar?? Snacka om dagens I-lands problem.....har den anonyma inte mer att bry sitt huvud om, så herr/fröken anonym ett tips......titta på nyheterna då å då för att se hur det är i världen så får du säkert andra huvudbryn! Doh

2010-06-04 @ 17:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0